bubbles.reismee.nl

Gearriveerd in Cacères

Zaterdag 8 november. Eergisteren een rustige dag op de camping nabij Poitiers. In de ochtend mist, daarna zonnig maar koud. We zijn met de fiets naar het winkelcentrum geweest, 3 km heen, 3km terug. De camping lag op een heuvel en de weg terug verliep wat moeizaam. Tegen de avond kwamen er nog enkele caravans en campers, iedereen op doorreis. In de nacht heeft het geregend en vrijdagmorgen om half tien hebben we ons gemeld bij de garage die onze uitlaat moet vervangen. De man aan de receptie meldde dat de benodigde onderdelen die ochtend waren binnengekomen. Het zou minstens een uur duren voor de uitlaat gerepareerd was. We bleven wachten tot de camper klaar was en om kwart voor elf reden we zuidwaarts. De camper maakt weer een beschaafd geluid. Kort na vieren kwamen we aan op een camping in de buurt van de spaanse grens. Het was er zonnig, met af en toe een buitje. Vanmorgen om half zeven stond ik samen met een 76 jarige zwitserse dame in het toiletgebouw met vloerverwarming om een warme douche te nemen. De vloerverwarming werkte, maar er kwam geen warm water uit de kraan. De Zwitserse merkte op dat we dan maar “schmutzig” aan een nieuwe reisdag moesten beginnen.

Om vier uur vanmiddag zijn we aangekomen op een camping in Cacères, de camping ligt naast het voetbalstadion, 4 km buiten het centrum van de stad. Elke kampeerplek heeft privesanitair. Toilet, douche, gootsteen, wateraansluiting en electra-aansluiting. De 700 km naar cacères verliepen probleemloos, weinig verkeer op de weg en droog. Vanavond begon het weer te regenen.

Ton

Fijn dat dat dit stuk goed gegaan is, ga zo voort zou ik zeggen.
goede reis verder.

Tamara

Yes, jullie zijn weer verder onderweg!
Nog even doorzetten, op naar de zon!