bubbles.reismee.nl

weer onderweg

30 september 2017

De camper heeft zijn APK keuring en groot onderhoud weer gehad. Klaar dus voor een lange reis dit keer. De bedoeling is om de maand oktober via noord Spanje en Portugal naar Algeciras in Zuid-Spanje te reizen.  In Zuid Spanje voegen vrienden zich bij ons en dan maken we op 1 november samen de oversteek naar Marokko. De bedoeling is om voor kerst weer thuis te zijn.

2 oktober 2017

~~Zondag 1 oktober zijn we om 09.00 vertrokken, Antwerpen passeren was geen probleem op de zondagmorgen. Onderweg laat de herfst zich zien; veel kleurige  bladeren aan de verschillende  bomen onderweg. Parijs is ook op zondag druk, maar ook daar konden we rustig doorrijden. Wel regende het bijna heel de dag, vooral motregen. We hebben overnacht bij Futuroscope, samen met ong.18 andere campers. Vanmorgen begon de dag droog, soms zelfs een zonnetje. Ten zuiden van Bordeaux was er weer motregen. Bij St. Jean de Luz waar we nu verblijven vertelde de campingeigenaar dat het al 2 dagen lang regent en motregent; het is hier wel ong. 20 graden. Wat opviel was dat ten zuiden van Poitiers geen herfstkleuren te zien zijn, Alle bladeren zien nog groen.

Hieronder een kaartje van de route die we willen rijden.

Wim.

Bedankt, goede reis verder.
Gr. Wim.

Ben

Leuk te lezen dat jullie alweer een eind op weg zijn. Veel plezier en fraai weer hopelijk. Tot later.

Ton

Nu het materieel op orde lijkt moet t weer een geweldige reis worden, geniet er van.

Nellie

Fijne reis vanuit het zonnige Beziers. Gr. Bert en Nellie