bubbles.reismee.nl

spaanse stedentoer ten einde

Het hotel in Salamanca waarbij de camping hoort had een speciaal campinggasten menu, dus zijn we daar gaan eten. We kregen een hevig gepaneerde schoenzool met frietjes, niet lekker en heel de nacht was ik er ziek van.

Na Salamanca zijn we 2 nachten in zuidwest-frankrijk op een camping gebleven. Die camping had ook haar dag niet, internet moest betaald worden, maar het werkte niet. We kregen wel ons geld terug.

Een slaapplaats vinden net ten zuiden van Parijs is buiten het zomerseizoen altijd een probleem, de aanwezige campings zijn dan nog gesloten.

In de buurt van Orleans zou een mooie gemeentelijke camperplaats aan een rivier zijn, dus daar zijn we naartoe gereden. Helaas was de plek voor de winter? gesloten, vervolgens naar een dorpje ten noorden van Orleans. Die camperplek midden in het dorp was wel open, dus hebben we ons daar ge-installeerd om 18.00. Op een terrein naast de camperplek stond een circus. Achteraf was de camperplek eigenlijk gesloten in de veertien dagen dat het circus daar stond, maar dat wisten wij niet. Laat in de avond werden er dranghekken voor de toegang gezet. Een camper die na tienen aankwam om te overnachten is toen maar op een parkeerplaats aan de overkant van de straat gaan staan. Inmiddels zijn we weer heelhuids thuis aangekomen. Het totaal aantal gereden kilometers tijdens deze 5 weekse spaanse stedentoer is 5320.

Maria

Welkom thuis

Godelive

Gelukkig weer heel huids thuis gekomen. :-)
Jullie hebben weer veel kilometers op de teller staan. Nu weer even thuis relaxen.!!!!!! En staat de vlg reis al gepland? :-) Wat is het toch lekker om pensionada te zijn !!!!!!! Groetjes Godelive en Ben