bubbles.reismee.nl

Weer op weg

We zijn weer onderweg. De laatste weken zijn alle oneffenheden aan de camper hersteld; sterretjes in de voorruit op kosten van de verzekering hersteld, een paar zekeringen vervangen, de naad op het dak opnieuw gekit, kortom ons rijdend huis was weer gebruiksklaar, nou ja, behalve een lek bij een raam, maar dat is voorlopig gedicht met ducktape.

Vanmorgen om 07.00 uur liep de wekker af en buiten lag een verse laag sneeuw. Om 09.00 uur was de weg redelijk schoon en zijn we vertrokken. Er lag sneeuw tot Gent, maar de weg was schoon en we hebben geen files gehad in Belgie. In Noord-Frankrijk scheen een mager zonnetje, soms wat motsneeuw, maar de weg was prima en de verkeersdrukte viel mee. Rond Parijs besloten we in plaats van de borden, de aanwijzingen van Tomtom te volgen, deze keer geen files en in ruim een half uur waren we Parijs voorbij; wel via de Peripherique, maar ach, als we vlot kunnen rijden is ook dat een prima route.

Na Parijs was er weinig verkeer op de weg en konden we goed doorrijden. Na een maaltijd in een wegrestaurant aan de autoweg staan we nu op de parkeerplaats van Futuroscope, aanvankelijk als enige, maar om 21.00 kwam er nog een franse camper naast ons staan. De thermometer geeft 5 graden aan, maar er staat een stormachtige zeer koude wind, dus de verwarming maakt overuren. De parkeerplaats heeft in dit seizoen geen voorzieningen en kost niets, maar heeft wel gratis internettoegang. Vandaar dit verslag. Morgen trekken we verder naar het zuiden, een overnachtingsplek bij de Spaanse grens is het doel en dan zaterdag door de pyrenee-en naar Zaragoza.

tamara

Goede reis morgen!
Op naar de zon.

Godelive van Dommelen

Goede reis !!

Wim

Goede reis verder! Hier is het koud maar wel lekker.(vrijdag)